fbpx
mika-baumeister--ik4J32DUyI-unsplash

Teams eller Sharepoint som Intranet?

Se webinaret on-demand, udfyld formularten i bunden af siden så sender vi dig et link til webinaret. 

 

En medarbejder bruger i gennemsnit 11 systemer for at udføre sit arbejde og spilder op til 20% af sin tid på at lede efter oplysninger viser en rapport fra Deloitte. Samtidigt skifter medarbejdere applikation op til 10 gange i timen. Det primære samarbejdsværktøj er Teams og ikke alle medarbejdere får skiftet til intranettet for at holde sig opdateret. 

 

Derfor overvejer mange om TEAMS kan fungere som intranet og dermed udelukke intranettet som applikation. Andre overvejer hvordan man kan trække medarbejderne ind på intranettet. Men I behøver faktisk ikke at vælge mellem TEAMS eller Sharepoint – I kan få det bedste fra begge verdner. 

 

På webinaret viser vi forskellige måder hvor vi kan tage kernefunktioner fra det klassiske intranet og integrere dem i Teams, så vi giver vores medarbejder en samlet digital oplevelse ligemeget om de sidder ved en arbejdsplads eller er på mobiletelefonen. 

 

Agenda
 

  • Velkomst og præsentation
      
  • Intranettet i den digitale arbejdsplads ved Esben Rytter, NGAGE ApS
    Hvilken rolle spiller intranettet egentlig i den digitale arbejdsplads? Vi inspirerer til hvordan intranettet kan simplificere den digitale arbejdsplads og smelte MS Teams og Intranettet sammen.   
  • Teams vs. Intranet – DEMO ved Martin Rossen, NGAGE ApS
    Mens vi venter på Microsoft Viva, som er Microsofts nyeste skud på stammen i forhold til Digital Employee eXperience (DEX), viser vi hvordan vi allerede i dag kan sikre at medarbejderne bliver mødt med den information de ønsker (og den ledelsen ønsker de skal have) der hvor de allerede arbejder. Vi kommer også ind på, hvordan vi kan anvende Microsoft Power Platform til at løse simple opgaver samt til at give medarbejderne de svar de har brug for.   
  • Godt igang med DEX ved Esben Rytter, NGAGE ApS
    Vejen til den gode medarbejderoplevelse kan virke uoverskuelig – så hvordan “spiser vi elefanten” i små bidder, uden at det bliver raketvidenskab?  

Key takeaways

  • Forståelse af digital medarbejder platform
  • Lær hvordan man kan skabe medarbejderoplevelser med Teams
  • Se hvordan de værktøjer I har til rådighed i dag, kan anvendes på nye måder
  • Få en forståelse af hvordan I kommer i gang 
 
 

Udfyld formularen herunder så sender vi dig et link til webinaret, du er også velkommen til at kontakte os direkte. 
 

Martin Rossen har i 15 år som arkitekt og projektleder implementeret intranetløsninger på SharePoint og Office365. 

Esben Rytter har i 20 år rådgivet om implementering af systemer, en eMBA og strategisk ledelseserfaring.