Remote arbejde

Videndeling på den digitale arbejdsplads

Arbejdet er blevet mere digitalt og flere arbejder remote – også efter coronapandemien er ovre. Dette stiller nye krav til videndeling, som skal være mere digital og mere eksplicit. Med Microsoft365 er der mange muligheder for at skabe digitale løsninger, men erfaringen viser, at det skal gøres rigtigt og at brugerne skal inddrages for at sikre værdi.

Med udgangspunkt i en konkret case omkring viden og kompetenceløsning, gav vi på dette webinar et indblik i, hvordan mere remote arbejde kan ændre forventningerne til virksomhedernes videndeling. Samtidig viste vi eksempler på, hvordan det kunne løses og hvilke udfordringer, der kunne være undervejs. 


På webinaret blev der inddraget elementer fra den analyse, som NGAGE har fået lavet i samarbejde med en specialestuderende. Analysen behandlede medarbejdernes forventninger samt implicit og explicit viden. På webinaret har vi ligeledes givet eksempler på, hvordan udfordringerne kunne løses.


Webinaret blev afviklet i oktober 2022. Men du kan se det nu ved at udfylde formularen herunder, så sender vi dig et link til optagelsen. 

På webinaret kom vi omkring følgende: 


  • Hvilken viden har jeres virksomhed og hvordan formidler i den bedst
  • Dele erfaringer fra andre projekter omkring vidensdeling, samt brugernes modtagelse af løsningerne
  • Vise konkrekte løsninger, på hvordan I kan bruge Microsoft365 til videndeling

 

Vil du vide mere? 

Så kan du tage kontakt til Esben Rytter via kontaktinformationerne herunder. 

kontakt Esben for mere info

Esben Rytter
Partner og CEO
+45 30 10 88 73