Viva Dashboard og Viva Connection: intranet til frontline workers

Viva platformen er Microsofts svar på en samlet digital arbejdsplads forankret i Teams. Viva består af en hel masse apps – Insights, Engage, Pulse osv. – og Viva Connections er limen, som binder din digitale arbejdsplads sammen. Med andre ord giver platformen mulighed for at skræddersy en digital arbejdsplads, som passer til netop dine brugere.

 

På webinaret her vil vi afdække hvordan Viva Connections og særligt Viva Connections Dashboardet kan bruges til at bygge en sammenhængende digital arbejdsplads for dine frontline workers. Viva Connections Dashboard består af en række standard kort, som giver dig mulighed for at bygge et basis dashboard op helt uden at skrive kode. Men der er også mulighed for at bygge sine egne kort, som fx integrerer med jeres systemer eller bringer de funktioner frem, som er vigtigst for netop jeres medarbejdere.

 

På webinaret vil vi komme ind på:

  • Hvad er Viva connections og Viva connections Dashboard?
  • Hvordan kan Viva Connections Dashboardet bruges i din virksomhed?
  • Hvilke use cases har vi løst med Viva platformen?
  • Hvordan kommer du i gang med Viva?

 

Vi vil også vise flere eksempler på både standard kort og specialudviklede løsninger.

 

Webinaret løber af stablen tirsdag d. 4. juni 2024 kl. 9.00-09.45 og afholdes via TEAMS.

 

Tilmeld dig herunder

Ønsker du sparring eller har yderligere spørgsmål til noget, er du velkommen til at kontakte Esben Rytter via kontaktinformationerne herunder for en uforpligtende dialog.

Hvis tilmeldingsformularen herover ikke indlæser, så slå din add blocker fra og genindlæs siden. 

kontakt Esben for mere info

Esben Rytter
Partner og CEO
+45 30 10 88 73